بلاگ, تتو

بهترین دستگاه تاتو برای هر قسمت بدن کدام است؟

بهترین دستگاه تاتو

باتوجه‌به گسترش تتو و محبوبیت بالای آن میان افراد، این صنعت پیشرفت زیادی داشته است. یکی از دلایل پیشرفت این حرفه، تولید و عرضه انواع دستگاه‌های تتو است. این ابزارآلات که تأثیر زیادی در کیفیت کار دارند، دارای انواع مختلفی‌اند که برای هرکدام از بخش‌های بدن مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مثال تفاوت‌های دستگاه تتو بدن زیادی با دستگاه تاتو لب دارد. باتوجه‌به تنوع بالای محصولات در این زمینه، در این مقاله تصمیم گرفته‌ایم به معرفی بهترین دستگاه تاتو برای هر بخش از بدن بپردازیم. اگر قصد خرید این نوع تجهیزات را دارید، تا انتها با همراه باشید.

بهترین دستگاه تاتو لب

لب یکی از بخش‌های مهم بدن است که در صورت تتو زدن نامناسب، ممکن است با عفونت‌های شدید همراه شود و بیماری‌های مختلفی را برای شما به وجود آورد. به همین دلیل، دستگاه‌های تاتو لب باید از ویژگی‌های به خصوصی مانند سوزن ظریف، قطعات قابل استریل و کم‌بودن نویز، برخوردار باشد.
بهترین دستگاه تتو برای لب باید دارای تنظیمات سرعت نیز باشد. این ویژگی باعث می‌شود که هنرمند، حرکات قلم را به‌خوبی کنترل کند و باعث آسیب رساندن به بخش‌های حساس لب نشود. علاوه بر این، استفاده از سوزن و کارتریج یک‌بارمصرف در این محصولات، باعث جلوگیری از انتشار آلودگی نیز خواهد شد. در ادامه سه مورد از بهترین دستگاه‌ها در این زمینه را معرفی می‌کنیم.

قلم شیدینگ مست

دستگاه تتو یا قلم شیدینگ مست، یکی از ظریف‌ترین تجهیزات در این زمینه است که با طراحی ارگونومیک و وزن سبک 91 گرمی، حس راحتی مناسبی را به تتو آرتیست ارائه می‌دهد. طراحی این قلم تتو به‌گونه‌ای است که هنرمند دقت و کنترل بیشتری روی کار داشته باشد و طرحی ظریف و باجزئیات، تتو شود.
یکی از دلایلی که باعث قرارگرفتن قلم شیدینگ مست میان انواع بهترین دستگاه تاتو لب شده است، استفاده از روش میکروپیگمنتیشن در عملکرد آن است. استفاده از این تکنیک در طراحی تتو، نتایج طولانی‌مدت‌تری را ارائه می‌دهد و طرح تتو شده نیز به‌راحتی کم‌رنگ نخواهند شد. این دستگاه ظریف برای تاتو ابرو و میکروپیگمنتیشن صورت، شیدینگ، کانتورینگ لب و میکرو اسکالپ استفاده می‌شود و نتایج قابل قبولی را ارائه می‌دهد.

قلم شیدینگ مست، بهترین دستگاه تاتو برای لب

دستگاه موزاییک بایوتاچ

دستگاه میکروپیگمنتیشن موزاییک بایوتاچ یکی دیگر از تجهیزات در این زمینه است که به دلیل دقت و ظرافت بالا، گزینه‌ای عالی برای تتو لب محسوب می‌شود. این محصول آمریکایی به دلیل برخورداری از موتوری قدرتمند، با هر دو سوزن گرد و فلت کار می‌کند. موتور این دستگاه تنها با برق 110 ولت که برق شهری آمریکا است، روشن می‌شود، به همین دلیل استفاده از برق شهری معمولی 220 ولت برای آن، می‌تواند باعث خرابی شود.
از ویژگی‌های اصلی دستگاه تاتو موزاییک بایوتاچ، rpm بالای آن است که به تتو آرتیست‌ها اجازه می‌دهد طرح‌های سخت و ظریف را در زمان کوتاهی اجرا کنند. RPM دستگاه تتو به تعداد دفعاتی که سوزن آن در عرض یک دقیقه بالا و پایین می‌رود، اشاره دارد. RPM یک فاکتور تأثیرگذار در قلم تتو است که نتیجه خال‌کوبی را تعیین می‌کند. RPM پایین منجر به حرکت آهسته سوزن می‌شود و برای سایه زدن یا پر کردن طرح‌های بزرگ‌تر ایده‌آل است. از سوی دیگر، RPM بالاتر برای ترسیم یا ایجاد جزئیات پیچیده استفاده می‌شود. نفوذ عالی رنگ‌دانه‌ها به داخل پوست، حرکات دقیق با کنترل بالا، ماندگاری بیشتر و کارکرد آسان، از ویژگی‌های این محصول است.

دستگاه دیجیتال بایوتاچ

دستگاه میکروپیگمنتیشن دیجیتال بایوتاچ یکی دیگر از بهترین دستگاه‌های تتو لب است که می‌توانید تهیه نمایید. تفاوت این دستگاه با دستگاه موزاییک بایوتاچ، بدنه دیجیتالی آن است. این محصول، از بدنه و پدالی دیجیتالی ساخته شده است که کارکرد آن را بسیار راحت می‌کند. دستگاه دیجیتال بایوتاچ معمولاً دارای دو سری است و از چهار نوع سوزن کارتریج نانو، کارتریج نانو پیچی، کارتریج پیچی و کارتریج نانو میکروندلینگ پشتیبانی می‌کند. همچنین تبلت این دستگاه نیز باعث کارکرد آسان‌تر آن می‌شود و گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتری را ارائه می‌دهد.
از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به وزن پایین حدود 50 گرم، میزان صدای کم و سیستم ضدلغزش آن اشاره کرد که کارکرد این دستگاه را تا حد زیادی بالا می‌برد. اقلام موجود در بسته‌بندی این محصول شامل قلم تتو، آداپتور، کنترل پنل، پدال، کارتریج‌ها و دو عدد رنگ پیور می‌شوند که گزینه‌های بیشتری را در اختیار تتو آرتیست قرار خواهند داد.

 

 

دستگاه دیجیتال بایوتاچ سیلور، یکی از بهترین گزینه‌ها برای تاتو لب

بهترین دستگاه تاتو بدن

محصولاتی که در بخش قبل معرفی شدند، تنها برای نقاط حساس و ظریف بدن کاربرد دارند و برای اجرای طرحی‌هایی بزرگ‌تر روی بدن، از دیگر دستگاه‌های تاتو استفاده می‌شود. دستگاه‌های موجود در این زمینه باید از قابلیت کنترل عمق سوزن و تنظیم سرعت آن برخوردار باشند. این ویژگی باعث می‌شود که تتو آرتیست کنترل بهتری روی قلم داشته باشد و با تنظیم سرعت، از ایجاد آسیب‌های غیرضروری جلوگیری کند. بهترین دستگاه تاتو در این زمینه شامل دستگاه‌های تاتو پن یا پن روتاری و دستگاه‌های تاتو گان دلاری می‌شوند که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم.

دستگاه‌های تاتو پن یا پن روتاری

از بهترین گزینه‌ها برای تتو بدن، می‌توان به دستگاه‌های پن روتاری یا چرخشی اشاره کرد. با اتصال این دستگاه به برق، موتور آن شروع به کار می‌کند و با چرخاندن بادامک تعبیه شده، باعث گردش چرخشی میله و سوزن متصل به آن می‌شود. سوزن با حرکت‌های رفت و برگشتی، باعث انتقال جوهر به زیر پوست می‌شود و به این شکل، طرح دلخواه ایجاد می‌شود.
یکی از ویژگی‌های کلیدی دستگاه‌های تاتو پن چرخشی، عملکرد بی‌صدای آنها است. برخلاف دستگاه‌های کویل که صدا و نویز به نسبت بلندتری تولید می‌کنند، قلم‌های چرخشی بی‌صدا عمل می‌کنند و محیطی آرام و راحت را برای هنرمند و مشتری ایجاد سازند. این ویژگی به مشتریانی که ممکن است دچار مشکلات عصبی باشند یا به سروصدا حساسیت داشته باشند، کمک می‌کند تا صدای کمتری را احساس کنند.
از دیگر دلایلی که باعث .شده است این نوع قلم به‌عنوان بهترین دستگاه تاتو برای بدن معرفی شود، وزن سبک آن است. قلم‌های چرخشی معمولاً از آلومینیوم یا سایر مواد سبک‌وزن ساخته می‌شوند که حرکت و جابه‌جایی طولانی آنها را آسان‌تر می‌کند. این ویژگی، خستگی دست هنرمند را کاهش می‌دهد و به باعث می‌شود که طرح‌های پیچیده، بدون هیچ افت کیفیتی روی پوست ایجاد شوند.
علاوه بر این، دستگاه‌های تاتو پن روتاری دارای قابلیت تنظیم عمق سوزن نیز هستند. این ویژگی به هنرمندان اجازه می‌دهد تا عمق نفوذ سوزن به پوست را کنترل کنند و از ضخامت خط و تکنیک‌های سایه زنی، مطمئن شوند. از طرف دیگر این ویژگی باعث می‌شود که استفاده از این دستگاه برای بخش‌های مختلف بدن مناسب باشد.

نمونه‌ای از دستگاه‌های تتو پن روتاری

 

دستگاه‌های تاتو گان دلاری

دستگاه تاتو گان دلار یکی دیگر از بهترین دستگاه تاتو برای بدن محسوب می‌شود که به‌خاطر طراحی لاکچری و شیک، محبوبیت زیادی میان تتو آرتیستان دارد. این نوع دستگاه که به دستگاه کویل نیز معروف است، بیشتر مناسب سایه زدن بوده و برای پرکردن طرح‌های تتو، گزینه‌ای مناسب است.
یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این دستگاه، امکان پشتیبانی آن از انواع مختلف سوزن تتو است. این ویژگی به تتو کار اجازه می‌دهد تا گزینه‌های بیشتری را در اختیار داشته باشد و طرح‌های مختلف را روی بدن انجام دهد. دستگاه تتو گان دلار به دلیل اندازه نسبتاً بزرگ‌تر و هم چنین طراحی مناسب و ارگونومیک، به‌راحتی در دست جای می‌گیرد و لغزش کمتری را ایجاد می‌کند. به همین دلیل برای کارآموزان و افرادی که به‌تازگی قصد تتو زدن را دارند، گزینه‌ای مناسب است.
این محصول معمولاً با پک کامل که شامل یک دستگاه تاتو گان دلار، یک عدد کابل رابط دستگاه و گان، کیف استادکار مخصوص تاتو، یک عدد کاغذ استنسیل، یک عدد ترانس تک خروجی، یک عدد پدال دستگاه تاتو و ابزارهای تنظیم دستگاه است، ارائه می‌شود.

دستگاه‌های تاتو گان دلاری با ظاهری لاکچری و جذاب

بهترین دستگاه تاتو ابرو و هاشور

از دیگر انواع دستگاه تاتو می‌توان به قلم‌های هاشور و ابرو اشاره کرد. هرچند این نوع ابزار معمولاً برای تاتو ابرو استفاده می‌شود، بااین‌حال برای ایجاد طرح‌های ظریف در سایر قسمت‌های بدن نیز می‌تواند کاربرد داشته باشد. برای خرید بهترین دستگاه تاتو ابرو باید توجه زیادی به نوع ضربه‌زدن آن، دوام دستگاه و کیفیت قطعات، و هم چنین سهولت استفاده از آن داشته باشید. این نکات، کارایی دستگاه را بالاتر می‌برند و باعث می‌شوند که طرح‌هایی حرفه‌ای‌تر برای مشتری ایجاد نمایید. دستگاه میکروبلیدینگ فیبروز یکی از بهترین گزینه‌ها در این زمینه است که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

دستگاه میکروبلیدینگ فیبروز

برای تتو ابرو، بهترین گزینه دستگاه میکروپیگمنتیشن فیبروز است. این دستگاه با طراحی ظریف و وزن کم، قدرت کاشت بسیار بالایی دارد و برای میکروپیگمنتیشن، میکرونیدلینگ و تاتوهای ظریف بدن می‌تواند گزینه‌ای عالی باشد. دستگاه تاتو فیبروز میکروپیگمنتیشن دارای دقت و کنترل بالایی است. استفاده از فناوری‌های پیشرفته در ساخت این محصول، باعث کنترل دقیق سوزن و حرکات رفت و برگشتی می‌شود و طرح‌هایی دقیق و ثابت را ایجاد می‌کند. این سطح از دقت هنگام انجام روش‌های پیچیده مانند میکروبلیدینگ ابرو یا سایه زدن لب، کاربرد زیادی خواهد داشت.
علاوه بر این، دستگاه میکروبلیدنگ فیبروز ایمنی بالایی را برای سلامت مشتری فراهم می‌کند. این دستگاه مجهز به سیستم کارتریج یکبار مصرف است که خطر انتقال آلودگی میان مشتریان را از بین می‌برد. علاوه بر این، به دلیل قابلیت‌ تنظیم عمق سوزن، احتمال آسیب‌دیدن پوست هنگام کار نیز تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند.
تمامی این موارد باعث شده‌اند که میکروبلیدینگ فیبروز، به‌عنوان بهترین دستگاه تاتو برای ابرو و ایجاد هاشور در این قسمت استفاده شود. با خرید این محصول می‌توانید طرح‌هایی با دوام بالا ایجاد نمایید از کیفیت کار خود، اطمینان حاصل کنید.

 

معرفی مشخصات دستگاه میکروبلیدینگ فیبروز

جمع بندی

انتخاب بهترین دستگاه تاتو برای هر قسمت از بدن، نیاز به بررسی دقیق عواملی مانند نوع دستگاه، پیکربندی سوزن، ارگونومی، وزن و هم چنین میزان نویز آن دارد. با درنظرگرفتن این موارد در کنار ویژگی‌های پیشرفته‌تر، می‌توانید بهترین محصول را متناسب با نوع کاربرد خود خریداری کرده و از مزایای مختلف آن بهره‌مند شود. در این مقاله به معرفی برخی از بهترین دستگاه‌های تتو پرداختیم. برای دریافت راهنمایی بیشتر در خصوص خرید انواع دستگاه تتو، می‌توانید با کارشناسان مجموعه ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *