بلاگ

تشخیص رنگ تاتو پرمابلند اصل با فیک

تشخیص رنگ تاتو پرمابلند اصل با فیک

معرفی رنگ تاتو پرمابلند اصل

یکی از باکیفیت ‌ترین و پرطرفدار ترین رنگ های تاتو که در بازار جهان موجود است، رنگ تاتو پرمابلند اصل می باشد. تشخیص اصل یا فیک بودن رنگ، یکی از مهمترین نکاتی است که برای خرید رنگ های تاتو باید به آن دقت کنیم. استفاده از رنگ های تقلبی و بی کیفیتی که در بازار موجوداند باعث بروز انواع بیماری های پوستی و حساسیت ها می شود و کیفیت نهایی کار تاتو آرتیست را تحت تأثیر قرار می دهد.

از مشخصات اولیه تشخیص رنگ تاتو پرمابلند اصل، به قوطی و لیبل یا برچسب های روی قوطی و درب می توان اشاره کرد.

رنگ تاتو پرمابلند اصل

 

اطلاعات ایمنی (SDS)

اطلاعات ایمنی (SDS) سندی است که اطلاعاتی در مورد خطرات احتمالی (آتش سوزی، سلامت، واکنش پذیری و محیطی) در خود جای داده و نحوه ی کار ایمن با محصولات شیمیایی می باشد. همچنین اطلاعاتی درباره ی استفاده، جابجایی، ذخیره‌ سازی و روش‌ های اضطراری مربوط به خطرات مواد دارد. برای اطمینان از بیشترین سطح ایمنی هنگام استفاده از محصولات ما، اسناد پرمابلند SDS تهیه شده اند.

گواهینامه های CTL

سموم خطرناک و مواد شیمیایی احتمالی در رنگ های تاتو ممکن است آسیب جدی به مشتریان وارد کنند، به همین خاطر گواهی‌ های آزمایشگاه شیمیایی-فناوری (CTL) راهی است برای اطمینان از اینکه رنگدانه ‌ها و محصولات تحت آزمایش ‌های آزمایشگاهی لازم برای رفع نگرانی از ورود مواد سمی و منفی به پوست مشتری قرار گرفته‌ اند یا خیر.

رنگ تاتو پرمابلند اصل مخصوص ابرو

این محصول یک رنگ ابروی دست ساز و اصیل بوده که به هیچ وجه در پوست تغییر رنگ نمی دهد. ترکیب منحصر به فردی که در رنگ تاتو پرمابلند اصل وجود دارد از با کیفیت ترین رنگدانه ها، با بهترین ترکیب ها، بیشترین غلظت را برای نتایج واقعی و پایدار تضمین می کند.

هر رنگدانه تاتو ابرو به خودی خود یا ترکیب شده برای ایجاد سایه سفارشی، برای افزایش زیبایی های طبیعی و رنگ پوست فوق العاده شما طراحی شده است. شرکت پرمابلند همه رنگ های تاتو خود را از لحاظ ایمنی و قوام و پایداری آزمایش می کند، در این صورت شما هرگز نباید نگران افزودنی های نامطلوب یا نحوه نمایش رنگ های تاتو در پوست خود باشید.

دستورالعمل مصرف رنگ تاتو پرمابلند اصل: با مواد رقیق کننده مثل آب مخلوط نکنید. برای تغییر قوام آن، فقط باید از محلول های نازک کننده یا مخصوص سایه زنی پرمابلند استفاده کنید.

 

رنگ تاتو پرمابلند اصل مخصوص خط چشم

یکی از تولیدکنندگان رنگ های مشکی مخصوص (خط چشم) و فیبروز ابرو، کمپانی پرمابلند است. کمپانی پرمابلند دسته بزرگی از رنگ ‌های آبی، بنفش، مشکی، طوسی، سبز و قهوه‌ای را به عنوان رنگ ‌های خط چشم معرفی کرده است.

رنگ تاتو پرمابلند اصل مخصوص لب

تاتو لب ریزش بسیار بالایی دارد. به طوری که در جلسه اول تاتو حدود 70 و در جلسه دوم حدود 30 درصد ریزش رنگ دارد. و در آخر، جلسه سوم به صورت کامل رنگ می‌گیرد (البته درصورتی که تاتوآرتیست حرفه ای و رنگ اورجینال باشد). یکی از دلایل اصلی این موضوع، پوسته‌ریزی هرروزه لب است که طبیعی می باشد. اگر فرد دچار تبخال شود هم کل تاتو لب می‌ریزد. پس، اورجینال بودن و کیفیت رنگ اهمیت بسیار زیادی دارد.

رنگ تاتو پرمابلند پایه آب بوده و فقط در حجم های 10 و 15 میلی موجود اند. این رنگ ها دارای تأییدیه FDA و نشان اورجینال بودن و اورگانیک هستند. رنگ ‌های لب پرمابلند بیشتر تناژ صورتی دارند. ترکیب رنگ ‌شان به دلیل درشت مولکول بودن به مهارت خاصی نیاز دارد.

رنگ تاتو پرمابلند اصل

چگونگی جلوگیری از تغییر این رنگ ها طی زمان

تعادل منحصر به فرد و فوق العاده فرمولاسیون این رنگ ها و دقت و نگاه دقیق به پایداری نور تضمین می کند که رنگ های پرمابلند به هیچ وجه تغییر رنگ نخواهند داد. کمپانی پرمابلند تا همیشه متعهد به استفاده از با کیفیت ترین و بهترین رنگدانه ها، بالاترین بار رنگدانه و مرغوب ترین مواد حامل است تا کار شما دوام بیاورد.

داده ها و تجربه های بیش از هفت سال تأیید می کنند که رنگ تاتو پرمابلند  تنها با گذشت زمان کمی محو شده و به نسخه ای روشنتر از رنگ اصلی خود تبدیل می شوند.

رنگدانه ها خاکستری می شوند؟

اگر برای رنگ پوست مشتری، رنگ مناسب انتخاب شود و از تکنیکی مناسب استفاده شود، رنگدانه های پرمابلند هرگز خاکستری نخواهند شد.

رنگدانه ها سرد، گرم یا خنثی هستند؟

همه ی موارد! سایه های این شرکت در انواع رنگ های متنوع وجود دارند. هر توضیح محصول به گرم، سرد یا خنثی بودن رنگ ها اشاره می کند تا همیشه بتوانید به نتیجه ی دلخواه خود و مشتری های خود برسید.

برای خرید رنگ تاتو پرمابلند اصل می توانید به فروشگاه اینترنتی رخ سازان مراجعه کرده و با اطمینان از اصل بودن و اصالت و کیفیت کالا بهترین انتخاب را داشته باشید.

و اگر قبلا از تاتو بر روی بدن خود استفاده کرده اید و حالا از طرح تاتوی خود راضی نیستید میتوانید به وسیله ی یکسری روش تاتوی خود را در خانه پاک کنید برای اطلاع از این روش ها بهتر است مقاله ی مذکور را مطالعه کنید.

رنگ تاتو پرمابلند اصل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *