بلاگ, تتو

بررسی برندهای رنگ تاتو

رنگ تاتو

اگر می‌خواهید به عنوان یک تتو آرتیست یا پیگمنتر موفق در زمینه انواع تتو ها فعالیت داشته باشید باید با انواع برندهای رنگ تتو آشنا باشید. همان‌طور که می‌دانید امروزه مدل‌های مختلفی از تاتو و پیگمنتیشن ابرو در این زمینه وجود دارد که موجب شده زنان و افراد زیادی به دنبال تتو کردن باشند.

در واقع تتو فقط به طراحی نقش‌های مختلف روی بدن خلاصه نشده و پیگمنتیشن که روشی برای پر کردن ابرو است نیز در این دسته‌بندی وجود دارد. شرکت‌های مختلفی در دنیا وجود دارند که انواع مختلفی از رنگ تاتو را تولید و به بازار عرضه می‌کنند.

پیشنهاد می‌کنیم در این مقاله همراه ما باشید تا بهترین برند رنگ تاتو را به شما عزیزان معرفی کنیم. پس از مطالعه این مقاله می‌توانید هنگام خرید رنگ تتو بهترین مدل آن را انتخاب و بخرید.

بررسی برندهای مختلف رنگ تاتو

رنگ تاتو ورد فیمس

یکی از مشهورترین برندهایی که در زمینه تولید انواع رنگ تتو فعالیت می‌کند برند ورد فیمس است. ورد فیمس را می‌توان یکی از برندهای رنگ تاتو باکیفیت دانست که توانسته با تولید انواع مدل‌های مختلف از رنگ تاتو، فروش زیادی را در بازار تجربه کند. این کمپانی بزرگ بیش از 200 نوع رنگ متنوع از تتو را تولید و باکیفیت فوق‌العاده‌ای در دسترس تتو آرتیست‌ها قرار داده است.

اکثر محصولاتی که توسط این برند تولید می‌شوند مخصوص تاتو ابرو یا همان پیگمنتیشن است. پس اگر می‌خواهید به عنوان یک پیگمنتر در زمینه تتو ابرو به شکل حرفه ای فعالیت داشته باشید باید انواع محصولاتی که این برند تولید کرده را بلد باشید. انواع مدل‌های بهترین برند رنگ تاتو که توسط شرکت وردفیمس تولید شده عبارت‌اند از:

  • گرند کنیون
  • بدلنز براون
  • ایندین اینک
  • ساحارا
  • ونایس
  • بروکلین براون
  • برنز
  • میشل دیپ براون

هر کدام از رنگ‌های ذکر شده دارای تناژ رنگی خاصی بوده و می‌توانند به بهترین شکل در زیبایی ابروهای مشتری مؤثر باشند.

رنگ تاتو ورد فیمس مشکی

یکی از بهترین رنگ تاتوهایی که توسط برند وردفیمس تولید می‌شود رنگ تتو مشکی است. در واقع هر کسی که به دنبال رنگ تتو مشکی باشد اولین انتخاب خود را برند وردفیمس قرار می‌دهد. کیفیت رنگ مشکی تولید شده توسط این شرکت به‌اندازه‌ای بالا بوده که علاوه بر بافت فوق‌العاده و جذب منحصر به فرد در پوست، کمترین میزان عوارض را برای پوست ایجاد می‌کند. کدهای رنگی مختلفی برای رنگ تاتو مشکی ورد فیمس وجود دارد که می‌توانید برای خرید رنگ تاتو این برند از آن‌ها استفاده کنید.

پیشنهاد خرید

دستگاه پن تاتو فلوکس مینی Flux Mini

8,000,000 تومان8,000,000 تومانخرید کنید
رنگ تاتو ورد فیمس مشکی

رنگ تاتو KP

علاوه بر برند ورد فیمس برندهای موفق دیگری نیز وجود دارند که می‌توان آن‌ها را به عنوان بهترین برندهای رنگ تتو شناسایی کرد. برند رنگ تتو KP یا کی پی از مشهورترین برندهایی است که باکیفیت‌ترین و خاص‌ترین رنگ‌ها را برای لب و تاتو ابرو تولید می‌کند. اکثر پیگمنتر ها از رنگ‌های این برند برای پیگمنتیشن استفاده می‌کنند.

راحتی کار با محصولات این برند به‌اندازه‌ای است که تنها کافی است کمی تجربه در زمینه پیگمنتیشن داشته باشید تا بتوانید به‌راحتی از رنگ‌های این برند استفاده کنید. از پرفروش‌ترین رنگ‌هایی که توسط این برند وارد صنعت تتو و پیگمنتیشن شده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • KP تاپ وان
  • KP کوپر براون
  • KP لایت براون
  • KP تاپ 2 یا همان برونز
  • KP کوکو
  • KP دارک براون
  • KP گلدن بلوند
  • KP سانی بلوند
  • KP گلدن براون
  • KP اش بلوند
  • KP مدیوم براون

می‌توانید هر کدام از این رنگ‌های محشر را برای تتو کاری در مدل‌های مختلف استفاده کنید. گروه رخ سازان این رنگ‌ها را با قیمتی فوق‌العاده و کیفیتی اصل در اختیار شما دوستان عزیز قرار می‌دهد.

رنگ کی پی Golden Blonde (15 میل)

یکی از خاص‌ترین و بهترین برند رنگ تاتو شرکت KP است. این شرکت توانسته با تولید محصول گلدن بلوند محبوبیت زیادی بین تتو کاران و پیگمنتر ها به دست بیاورد. رنگ کی پی مدل گلدن بلوند در رنگ قهوه‌ای کم‌رنگ با تناژ سرد تولید شده و برای پوست‌های مخصوصی استفاده می‌شود.

در واقع اگر مشتری شما دوستان عزیز پوستی روشن دارد می‌توانید از این رنگ برای پیگمنتیشن ابرو آن استفاده کنید. کیفیت بافتی که در این رنگ وجود دارد بسیار خاص بوده و به‌راحتی موجب زیبایی ابروی افراد می‌شود.

رنگ کی پی Golden Blonde (15 میل)

رنگ کی پی Copper Brown (15 میل)

یکی دیگر از مدل‌هایی که توسط بهترین برند رنگ تاتو تولید شده است مدل کوپر براون است. این محصول فوق‌العاده را می‌توان یکی از خاص‌ترین و پرفروش‌ترین رنگ تتو برند کی پی دانست که در همان روزهای ابتدایی عرضه توانست محبوبیت زیادی بین افراد مختلف پیدا کند.

این رنگ فوق‌العاده از مواد معدنی تولید شده و ماندگاری بسیار بالایی نیز دارد. از طرف دیگر عدم ایجاد هر گونه عارضه پوستی پس از اعمال این رنگ روی پوست یکی دیگر از ویژگی‌های بارز این رنگ محبوب و فوق‌العاده است.

رنگ تاتو پرمابلند

یکی دیگر از انواع برندهای رنگ تتو که مشتریان زیادی به دنبال خرید محصولات آن هستند برند پرمابلند است. برند پرمابلند یکی از باکیفیت‌ترین و خاص‌ترین شرکت‌های تولیدکننده انواع رنگ تاتو است که در کشور آمریکا فعالیت خود را از سال 2014 آغاز کرده است.

ویژگی پرمابلند این است که این شرکت فوق‌العاده توانسته با افزایش کیفیت محصولات خود تأییدیه‌های مختلفی از FDA آمریکا و CTL آلمان دریافت کند. فرمولاسیون جدیدی که در این رنگ‌ها وجود دارد بسیار خاص و فوق‌العاده است. پرفروش‌ترین محصولاتی که توسط این برند تولید می‌شوند عبارت‌اند از:

  • دارکست براون: قهوه‌ای مشکی سر
  • اسپرسو براون: قهوه‌ای زیتونی سرد
  • فارست براون: قهوه‌ای جنگلی متوسط سرد
  • چاکلت کیس: قهوه‌ای شکلاتی تیره گرم
  • برونزر: قهوه‌ای متوسط گرم و تناژ قرمز
  • روتس: زیتونی و خنثی‌کننده
  • تیناز گلد سان رایز: اصلاح‌کننده و ماندگار کننده رنگ
  • روکسی بروان: قهوه‌ای متوسط و گرم
  • فودج: قهوه‌ای زیتونی تیره
  • برانت: قهوه‌ای روشن و گرم
  • آمبر: زرد مایل به قهوه‌ای

می‌توانید تمامی این رنگ‌ها را از فروشگاه اینترنتی رخ سازان با قیمتی مناسب بخرید.

رنگ تاتو پرمابلند

پرمابلند تیناز گلد (Tina’s Gold)

یکی از خاص‌ترین رنگ تتو هایی که توسط برند مشهور و بزرگ پرمابلند تولید می‌شود رنگ تیناز گلد است. این رنگ که در تناژ قهوه‌ای متوسط و گرم است، دارای پایه رنگی ارگانیک و گیاهی است؛ همین موضوع موجب شده تا استفاده از آن هیچ‌گونه عارضه‌ای روی پوست ابرو ایجاد نکند. این رنگ را می‌توانید در مدل 15 میلی‌لیتری از فروشگاه رخ سازان بخرید. با استفاده از این رنگ می‌توانید تاتو ابر و میکروبلیدینگ آن را بسیار ساده و سریع انجام داده و ابرویی زیبا برای مشتریان خود طراحی کنید.

پرمابلند دابل بلک (Double Black)

پرمابلند که به عنوان یکی از انواع برندهای رنگ تتو موفق است رنگ دیگری به نام دابل بلک تولید کرده که از نظر تناژ رنگی بسیار خاص است. همان‌طور که می‌توان از نام این رنگ حدس زد، رنگ مشکی دابل بلک پرمابلند بسیار تیره و خاص است.

در واقع میزان تیرگی این رنگ دوبرابر تیرگی دیگر رنگ‌های مشکی در تاتو ابرو بوده و همین موضوع محبوبیت آن بین تاتو کاران حرفه ای را بسیار بالا برده است. این رنگ پایه آب بوده و منطبق با روش‌های گیاهی در آمریکا تولید شده است. می‌توانید به کمک این رنگ علاوه بر تاتو و فیبروز ابرو، خط چشم نیز طراحی کنید.

رنگ تاتو داینامیک

شرکت داینامیک یکی از بهترین برند رنگ تاتو است که شهرت خاصی بین تاتو کاران دارد. محصولاتی که در شرکت داینامیک تولید می‌شوند کیفیت بسیار بالایی داشته و با جدیدترین فرمولاسیون‌های روز به تولید رسیده‌اند. استانداردهای مختلف دنیا رنگ‌های تولید شده توسط این برند را تولید کرده و آن را به عنوان یکی از بهترین انواع برندهای رنگ تتو نامیده‌اند.

غلظت فوق‌العاده‌ای که در رنگ‌های تولید شده توسط این برند آمریکایی وجود دارد موجب افزایش کیفیت تاتو ابرو و پیگمنتیشن شده است. خاص‌ترین رنگ‌های تتو سفید و مشکی توسط این برند تولید می‌شوند. یکی از بهترین رنگ‌های مشکی تتو توسط این برند تولید شده و تریپل بلک نام‌گرفته است. رنگ مشکی تریپل بلک برند داینامیک بسیار تیره بوده و عمق تیرگی آن فوق‌العاده بالا است.

رنگ تاتو داینامیک سفید Dynamic white

اگر به دنبال خرید خاص‌ترین رنگ تتو سفید هستید پیشنهاد ما خرید رنگ تاتو سفید برند داینامیک است. این محصول که Dynamic White نام‌گرفته روشنایی فوق‌العاده‌ای در رنگ سفید دارد. این رنگ بر خلاف بسیاری از رنگ‌های سفید زمان انتقال به پوست روشنایی خود را از دست نداده و بسیار شیک و درخشان روی پوست قرار می‌گیرد. رنگ‌دهی بالا، کاشت سریع، عدم ایجاد انواع عارضه پوستی، شفافیت فوق‌العاده، کیفیتی مرغوب، کاربردهای متنوع و… از بهترین ویژگی‌های این رنگ هستند.

رنگ تاتو داینامیک سفید Dynamic white

رنگ مشکی تاتو داینامیک ٢٤٠ میل

از دیگر مدل‌های رنگ تاتو که توسط برند داینامیک تولید و روانه بازار شده می‌توان به مدل 240 میلی‌لیتری رنگ مشکی آن اشاره کرد. این مدل دارای حجم 240 میلی‌لیتری است که در کنار غلظت فوق‌العاده آن بسیار ماندگار است.

پس از خرید این رنگ تتو این امکان برای شما فراخ شده است تا بارها و بارها از آن استفاده کرده و شاهد کم نشدن ذره ای از آن باشید. قیمت این رنگ بسیار به صرفه است و حجم بالای آن نیز تا مدت‌ها شما دوستان عزیز را نیازمند خرید رنگ مشکی برای تتو نخواهد کرد.

رنگ مشکی تاتو داینامیک ٢٤٠ میل

رنگ تاتو پنترا

یکی از شرکت‌های قدیمی و فوق‌العاده مشهوری که در زمینه انواع رنگ‌های تتو فعالیت می‌کند برند پنترا است. پنترا را می‌توان از بهترین انواع برندهای رنگ تتو نامید که امروزه با استفاده از دانشمندان و مهندسین برتر تولیدکننده رنگ، فرمولاسیون‌های جدیدی را برای تولید رنگ تاتو خلق کرده است.

استفاده از رنگ‌های این برند آرزوی هر تاتو آرتیست حرفه ای است. شما عزیزان می‌توانید با قیمتی مناسب رنگ‌هایی که توسط این شرکت تولید می‌شود را از فروشگاه رخ سازان بخرید. از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در محصولات این برند یافت می‌شود می‌توان به مقاومت بالا در برابر انواع اشعه‌های خورشید، ماندگاری بالا، بسته‌بندی جدید و بی‌همتا، بر پایه آب، قابل‌استفاده برای میکروبلیدینگ و پیگمنتیشن ابرو، ریز مولکول بودن و… اشاره نمود. در ادامه انواع مدل‌هایی که این برند از رنگ تتو تولید می‌کند را به شما دوستان عزیز معرفی می‌کنیم.

رنگ پنترا لاینر

بهترین برند رنگ تاتو که برند پنترا نام دارد یک محصول فوق‌العاده خاص در رنگ مشکی تولید کرده و نام آن را پنترا لاینر گذاشته است. این رنگ فوق‌العاده خاص و منحصر به فرد دارای ویژگی‌های فراوانی است که می‌تواند در انواع تتو و میکروبلیدینگ مورد استفاده قرار بگیرد.

این رنگ همانند دیگر محصولات برند پنترا پخشی رنگ نداشته و پس از خشک شده به همان فرم و حالت و در همان کد رنگ باقی خواهد ماند. دقت این رنگ به‌اندازه‌ای بالا است که پیگمنتر های حرفه ای از آن برای کارهای ظریف بهره می‌گیرند.

رنگ پنترا لایت سامی

یکی از مشکی‌ترین رنگ‌های دنیا که توسط برند پنترا، یکی از انواع برندهای رنگ تتو تولید شده است رنگ لایت سامی است. این رنگ مشکی را می‌توان به‌جرئت یکی از محبوب‌ترین رنگ‌های دنیا دانست. رنگ لایت سامی توسط اشعه گاما استریل شده و کاربردهای آسان و آسوده‌ای را در اختیار شما دوستان عزیز قرار می‌دهد. اگر به دنبال راه‌حلی برای طراحی سایه‌ای فوق‌العاده و حرفه ای هستید باید از این رنگ که در برابر نور مقاوم است استفاده بنمایید.

رنگ پنترا لایت سامی

رنگ میکروبلیدینگ

رنگ میکروبلیدینگ یکی از پراستفاده‌ترین و خاص‌ترین رنگ‌هایی است که در آرایش ابرو به کار می‌رود. اگر با میکروبلیدینگ آشنایی نداشته باشید باید بگوییم که این روش یک روش آرایش ابرو به شکل دائمی است که با استفاده از سوزن‌های بسیار ظریف طرح‌هایی خاص و طبیعی را روی قسمت استخوان ابرو می‌کشد. رنگ میکروبلیدینگ نوعی رنگ است که در این کار استفاده شده و ظرافت بالایی در مولکول‌های خود دارد. مهم‌ترین ویژگی که در این رنگ پیدا می‌شود عدم ایجاد عارضه در پوست ابرو است.

رنگ تاتو هرلیچ

هرلیچ را می‌توان یکی از بهترین انواع برندهای رنگ تتو دانست این برند ایرانی توانسته با بیش از 14 سال سابقه درخشان در زمینه تولید انواع رنگ تتو بهترین رنگ‌ها را تولید کند. این برند از محصولات متنوعی برخوردار است که هر کدام را می‌توانید برای تتو های مختلف بهره ببرید. از رنگ تاتو هرلیچ می‌توان برای میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن و… استفاده شود. انواع مدل‌های رنگ تتو که توسط این برند موفق تولید شده‌اند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رنگ تتو هرلیچ مدل 001
  • رنگ تاتو هرلیچ رنگ مگنولیا
  • رنگ تاتو هرلیچ مدل پلاس رنگ قهوه‌ای
  • و…

رنگ تاتو هرلیچ

رنگ تاتو وگنر

وگنر از دیگر برندهای معتبر و موفق بین انواع برندهای رنگ تتو است. این برند مشهور و معروف را می‌توان یکی از بهترین برندهایی که کیفیتی در سطح جهانی دارد دانست. کسانی که سال‌ها تجربه در زمینه پیگمنتیشن ابرو دارند از رنگ تاتو وگنر به عنوان یک‌رنگ خاص و باکیفیت یاد می‌کنند.

دامنه گسترده انواع رنگ‌هایی که توسط این برند تولید شده موجب این شده که مشتریان توانایی خرید انواع رنگ‌های ابرو و تتو را از این شرکت انجام بدهند. این رنگ که به نرمی روی پوست می‌نشیند هیچ‌گونه عارضه‌ای روی پوست شما دوستان عزیز ایجاد نخواهد کرد.

رنگ تاتو لجندری

بهترین برند رنگ تاتو یک‌رنگ فوق‌العاده خاص در بین انواع رنگ‌های مشکی تولید کرده و نام آن را رنگ تاتو لجندری قرار داده است. رنگ تتو لجندری یکی از خاص‌ترین مدل‌های رنگ مشکی است که می‌توان برای تتو بدن و ابرو از آن بهره برد.

این جوهر بر پایه آب بوده و از مواد مضر درون خود استفاده نمی‌کند. چنین موضوعی موجب شده تا هیچ‌گونه عوارضی زمان استفاده از این رنگ پوست را تهدید نکند. این رنگ تتو با استفاده از بهترین روش‌های روز دنیا استریلیزه شده و کمترین میزان صدمه را به پوست مشتری وارد می‌کند.

رنگ تاتو فیوژن

اگر به دنبال خرید بهترین برند رنگ تاتو حرفه ای هستید به شما دوستان عزیز رنگ تتو فیوژن را پیشنهاد می‌کنیم. فیوژن یکی از انواع برندهای رنگ تتو است که سابقه‌ای طولانی در تولید انواع رنگ‌های مختلف تاتو داشته و از بهترین روش‌ها و دستگاه‌ها برای تولید رنگ تاتو استفاده می‌کند.

این برند منحصر به فرد محصولات خود را بسیار غلیظ و با بار رنگی بالا تولید می‌کند که موجب شده با یک‌بار خرید محصولات این برند به استفاده از آن‌ها معتاد شوید. این برند انواع رنگ مشکی خط چشم، پاور بلک، بلک واش و سفید را تولید و با قیمتی باورنکردنی وارد بازار کرده است.

رنگ تاتو فیوژن

سخن پایانی

زمانی که می‌خواهید به عنوان یک پیگمنتر یا تتو آرتیست حرفه ای فعالیت کنید باید با انواع مدل‌های رنگ تاتو آشنایی داشته باشید. هر کدام از این رنگ‌ها توسط برندهای مختلف تولید شده و خاصیت متفاوتی نسبت به هم دارند. آشنایی شما عزیزان دل با بهترین انواع برندهای رنگ تتو موجب می‌شود تا زمان خرید رنگ تتو از انتخاب خود مطمئن بوده و بدانید که در حال خرید باکیفیت‌ترین رنگ موجود در بازار هستید.

در این مقاله سعی کردیم تا بهترین برند رنگ تاتو را به شما دوستان عزیز معرفی کنیم. اگر به دنبال خرید انواع رنگ تتو هستید می‌توانید از فروشگاه رخ سازان بهترین مارک‌های رنگ تتو را با قیمتی مناسب بخرید. رخ سازان با بیش از 15 سال سابقه درخشان در عرضه انواع رنگ‌ها و محصولات تتو کاری توانایی ارائه بهترین محصولات در این زمینه را دارد. تنوع محصولات ما به‌اندازه‌ای بالا است که می‌توانید هر چه که نیاز دارید را از ما با قیمتی مناسب و به‌صرفه خریداری بنمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *