بلاگ, تتو

آموزش ترکیب رنگ تاتو

ترکیب رنگ تاتو

تاتو یکی از محبوب‌ترین اموری است که امروزه جوانان مختلف به دنبال انجام آن هستند. البته باید گفت که علاوه بر جوانان افراد سن بالا نیز از تتو استفاده می‌کنند. نکته مهمی که در رابطه با تتو وجود دارد این است که شما می‌توانید علاوه بر استفاده از تتو برای طراحی نقش‌های مختلف روی بدن، از آن برای کشیدن خط چشم، میکروبلیدینگ ابرو، اصطلاح خط لب و… استفاده کنید.

همین امر موجب شده تا خرید رنگ تتو بیشترین اهمیت را زمان انجام این روش زیبایی داشته باشد. شما می‌توانید نسبت به تناژ رنگی پوست خود یک‌رنگ مناسب را برای تتو انتخاب کنید. روشی که می‌تواند در این کار به شما کمک کند ترکیب رنگ تاتو است. همراه ما باشید تا در ادامه بیشتر درباره این موضوع با هم صحبت کنیم.

ترکیب رنگ تاتو با شناخت رنگ‌های اصلی و فرعی

اگر می‌خواهید حرفه تتو آرتیستی را به شکلی حرفه‌ای شروع کنید باید با تمامی نکاتی که در رابطه با رنگ تتو و ترکیب رنگ تاتو وجود دارد آشنا شوید. یکی از مهم‌ترین این نکات شناخت رنگ‌های اصلی و فرعی است. رنگ‌های اصلی همان رنگ‌های پایه هستند که در اکثر تتو ها استفاده می‌شوند. در کنار این رنگ‌ها می‌توانید از رنگ‌های مکملی استفاده کنید که موجب بهبود تناژ رنگ اصلی شده و آن را متناسب با پوست یا طرح مدنظر شما می‌کند. به طور کلی رنگ‌های اصلی همان سه‌رنگ پایه قرمز، زرد و آبی هستند که در طبیعت به‌شدت یافت می‌شوند.

این رنگ‌ها را به عنوان سه‌پایه اصلی انواع رنگ‌ها می‌شناسند که رنگ‌های دیگر بر پایه اینها تولید می‌شوند. به رنگ‌های فرعی رنگ‌ها ثانویه و مکمل نیز گفته می‌شود که از ترکیب دو یا چندرنگ پایه به دست می‌آید. به طور مثال رنگ سبز یک‌رنگ فرعی است که از ترکیب رنگ‌های آبی و زرد به دست می‌آید. برای ترکیب رنگ تاتو باید با جدول ترکیب رنگ‌ها آشنایی کاملی داشته باشید.

شناخت رنگ‌ها بر اساس سردوگرم بودن

نکته مهم دیگری که باید در رابطه با ترکیب رنگ تاتو بدانید شناخت تمامی رنگ‌ها بر اساس سردوگرم بودن است. رنگ‌ها از نظر دما دارای تناژهای مختلفی هستند. تناژ سردوگرم دو مورد از این تناژها بوده و دمای ظاهری رنگ را نمایش می‌دهند. هر چه بیشتر طیف رنگی به رنگ‌های زرد و قرمز نزدیک‌تر می‌شود، رنگ گرم‌تر شده و طبعی با دمای بالا به خود می‌گیرد.

از طرف دیگر هر چه به سمت رنگ‌های آبی، سفید و سبز می‌رویم این دما کاهش پیدا کرده و رنگ دمایی سرد به خود خواهد گرفت. دسته دیگری از رنگ‌ها هستند که تناژ خنثی داشته و دمای خاصی ندارند؛ این رنگ‌ها شامل رنگ‌های مشکی، خاکستری، کرمی و… از مهم‌ترین این رنگ‌ها هستند؛ اما چرا این موضوع اهمیت دارد؟

زمانی که می‌خواهید در بخش‌های مختلف پوست متقاضی رنگ تتو استفاده کنید باید نسبت به تیره‌ها روشن بودن و تناژ رنگی پوست وی یک‌رنگ با دمای مناسب را انتخاب کنید که هماهنگی مناسب با رنگ پوست فرد داشته باشد.

رنگ‌های تتو بر اساس سردوگرم

شناخت رنگ پوست‌ها در تاتو

پس از این که با انواع رنگ تتو آشنایی پیدا کردید و دیدید که چه رنگ‌هایی برای ترکیب مناسب هستند، باید به دنبال شناخت رنگ پوست‌ها بروید. همان‌طور که می‌دانید افراد مختلف دارای پوست‌های متنوعی هستند. در واقع رنگ پوست هر فرد با دیگری متفاوت بوده و دارای تناژهای متفاوتی است.

در صورتی که می‌خواهید تتو کاری حرفه‌ای شوید باید نسبت به رنگ پوست فرد، ترکیب رنگ تتو را انجام دهید. در صورتی که می‌خواهید رنگ پوست افراد را به‌راحتی تشخیص دهید باید المان‌های مختلفی را بررسی کنید. افرادی که دارای موی طبیعی بلوند با تناژ طلایی یا مشکی بوده رنگ چشم آن‌ها نیز آبی، طوسی یا سبز است پوستی سرد دارند.

برای پوست‌های سرد می‌توانید از پیگمنت‌های آبی و سبز استفاده کنید. از طرف دیگر افرادی که دارای چشم عسلی، قهوه‌ای و رنگ‌های طبیعی بلوند یا مشکی در موهای خود هستند، دارای تناژ پوستی گرم بوده و پیگمنت‌های قرمز برای تتوی این افراد مناسب‌تر است. همچنین اگر فردی دارای مچ دست با رگ‌های بنفش یا آبی بود، پوست آن سرد بوده و در صورتی که رگ مچ دست آن‌ها سبز و زیتونی بود رنگ پوست آن در تناژ گرم است.

بهترین رنگ تتو را انتخاب کنید

اما سوالی که هنوز بسیاری از تتو آرتیست‌ها به دنبال یافتن آن هستند این است که چگونه بهترین رنگ را برای تتو انتخاب کنیم؟ برای انتخاب بهترین رنگ تتو می‌توانید رنگ‌های مختلف از برندهای مطرح را بررسی کنید. ترکیب رنگ تاتو روشی است که به کمک آن با استفاده از رنگ‌های پایه و رنگ‌های فرعی توانایی ایجاد رنگ‌هایی خاص و منحصر به فرد را دارید.

برندهای مختلفی هستند که می‌توانید بهترین رنگ‌های تتو را از آن‌ها خریداری بنمایید. بهترین این برندها شامل داینامیک بلک و تریپل بلک، ورد فیمس، اینتنز، پنترا و… می‌شوند. شما می‌توانید از رنگ‌های مختلفی که این برندها تولید می‌کنند برای ساخت رنگ‌های جذاب تتو استفاده کنید. به طور مثال ترکیب رنگ تاتو مارک ورد فیمس از محبوبیت زیادی بین تاتو آرتیست‌های حرفه‌ای برخوردار است.

از طرف دیگر ترکیب رنگ‌هایی که توسط رنگ‌های مخملی برند پنترا به دست می‌آید می‌تواند زیبایی خاصی به تاتو شما بدهد. برای استفاده از رنگ‌های مشکی فوق تیره و مخملی نیز رنگ‌های داینامیک تریپل بلک انتخابی مناسب هستند.

بهترین رنگ تتو

ساخت رنگ برای انواع پوست

ساخت ترکیب رنگ تاتو با استفاده از رنگ‌های مختلف روشی بسیار مهم است که باید برای ایجاد رنگ‌های متنوع و زیبا در تتو استفاده می‌شود. شما به عنوان یک تتو آرتیست حرفه‌ای باید رنگی که انتخاب می‌کنید بر اساس پوست مشتری شما باشد. به طور مثال اگر پوست مشتری شما تیره است نباید رنگ‌های بسیار روشن را برای تتو انتخاب کنید.

این امر موجب به‌وجودآمدن یک کنتراست رنگی روی پوست شده و زیبایی تتو را از بین می‌برد. برای این که بتوانید بهترین رنگ را برای پوست مشتری خود انتخاب کنید، ابتدا باید با استفاده از روش‌هایی که در قسمت‌های قبلی برای شما بررسی کردیم تناژ پوست مشتری را مشخص کرده، سپس رنگ‌های متناسب با آن را استفاده کنید.

ترکیب رنگ ابرو برای میکروپیگمنتیشن

میکروپیگمنتیشن ابرو یکی از محبوب‌ترین روش‌های امروزی است که بانوان برای زیبایی ابروهای خود از آن استفاده می‌کنند. در این روش با استفاده از سوزن‌های مخصوص رنگ‌دانه‌های نیمه موقت درون لایه اپیدرم پوست کاشته شده و موجب پرپشت‌شدن و زیباتر شدن رنگ ابرو می‌شود. ترکیب رنگ‌هایی که می‌توانید برای این کار استفاده کنید عبارت‌اند از:

  • به دلیل وجود پیگمنت‌های قرمز درون رنگ سفید، باید از رنگ‌های زیتونی و سبز برای خنثی‌کردن استفاده کنید.
  • برای پوست‌های سبزه به دلیل وجود پیگمنت‌های آبی، باید رنگ‌های گرم که در تناژ قرمز هستند استفاده کنید.
  • پوست گندمی بین پوست‌های روشن و سبزه قرار گرفته و به همین دلیل باید از ترکیب رنگ‌های تناژ قرمز و سبز در آن‌ها استفاده کرد.

شما می‌توانید با کمک آموزش ترکیب رنگ پرمابلند و ترکیب رنگ تاتو ابرو عسلی و ترکیب رنگ طلایی تتو ابرو را به شکلی خاص و منحصر به فرد پرپشت و پررنگ کنید.

ترکیب رنگ خط چشم

اگر می‌خواهید از انواع رنگ تتو و ترکیب رنگ تاتو برای خط چشم استفاده کنید می‌توانید از رنگ‌های خاصی که در این زمینه وجود دارد بهره ببرید. بهترین رنگ تتو خط چشم شامل موارد زیر هستند:

  • برند ورد فیمس
  • برند فرمول 23
  • برند آیلاینر و دابل بلک پرمابلند

پایه رنگ‌های تاتو بر اساس تناژ رنگ

رنگ‌های مختلفی در تتو کاری وجود دارد. شما می‌توانید از رنگ‌های متنوع برای طراحی نقش‌های خاص و زیباروی بدن مشتری استفاده کنید. نکته مهمی که باید در رابطه با این موضوع بدانید این است که رنگ‌ها بر اساس تناژ دارای پایه‌های مختلفی هستند.

تناژی که رنگ‌های مختلف بر پایه آن‌ها تولید شده یا توسط ترکیب رنگ به دست می‌آیند بر پایه رنگ‌های قرمز، آبی و زرد هستند. درست است که تناژ رنگ قرمز و زرد گرم است؛ اما با ترکیب این رنگ با رنگ‌های سرد مانند آبی می‌تواند رنگ‌های خاصی را در اختیار شما قرار دهد.

رنگ‌های تاتو بر اساس تناژ رنگ ترکیب رنگ تاتو

پایه‌ی رنگ‌های تاتو بر اساس حلال آن‌ها

علاوه بر تناژ رنگ، ترکیب رنگ تاتو دارای نکته دیگری به نام حلال رنگ است. همان‌طور که می‌دانید رنگ‌هایی که در شرکت‌های رنگ تاتو تولید می‌شوند از جنس پودر بوده و نمی‌توانند همین‌طور وارد پوست ما شوند. به همین دلیل برای راحت‌تر کردن ورود این پودر از حلال‌هایی استفاده می‌کنند که به‌اصطلاح آن‌ها را حامل رنگ نیز می‌داند. حامل رنگ تتو به دودسته روغن گلیسیرین و آب تقسیم‌بندی می‌شوند. رنگ‌های پایه روغنی نسبت به رنگ‌های پایه آب تفاوت‌های مختلفی داشته و می‌توانند در پوست‌های متنوعی مورد استفاده قرار بگیرند.

شناخت رنگ‌های فیبروز و ترکیبات آن‌ها

فیبروز ابرو روشی محبوب است که با استفاده از آن می‌توان فرم ابرو را به شکلی طبیعی تقویت کرد. ترکیب رنگ تاتوهای مختلفی وجود دارد که می‌توانید برای این کار بهره ببرید. هر کدام از این رنگ‌ها با ترکیب مواد شیمیایی مختلفی تولید شده‌اند. مدل‌های مختلف رنگ فیبروز عبارت‌اند از:

  • رنگ‌های فیبروز نسل SUP
  • رنگ‌های فیبروز نسل SUPE

هر کدام از این رنگ‌ها که ماندگاری متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند، از رنگ‌های مختلفی مانند رنگ‌های قهوه‌ای 1، قهوه‌ای 2، قهوه‌ای 3، قهوه‌ای – طلایی بهره می‌برند.

رنگ‌های فیبروز و ترکیبات آن‌ها ترکیب رنگ تاتو

سخن پایانی

امروزه انجام تتو به یکی از کار‌های محبوب تبدیل شده است که طرافداران و مخالفان خود را دارد. شما می‌توانید با استفاده از تتو علاوه بر طراحی نقش‌های مختلف روی بدن، ابرو و لب‌های مشتری را پررنگ‌تر و جذاب‌تر کنید. در این مقاله تمامی نکاتی که در رابطه با رنگ تتو و ترکیب رنگ تاتو نیاز به دانستن داشتید را با هم بررسی کردیم.

این امکان برای شما فراهم شده است تا با استفاده از مطالب این مقاله بتوانید ترکیبات رنگی که در تتو کاربردی هستند را فرا بگیرید و با کمک آن ها طرح های خلاقانه تری را ایجاد کنید. امید است مطالب این مقاله برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

همچنین شما می‌توانید تمامی این رنگ‌ها را از فروشگاه رخ سازان با بالاترین کیفیت خریداری نمایید و برای زدن تتو استفاده کنید.

در نهایت اگر تاتویی را انجام داده اید باید بدانید تاتو به مراقبت هایی نیاز دارد که باید انها را انجام دهید که از طریق لینک قرمز رنگ میتوانید از آنها اطلاع پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *