بلاگ

نکات کاشت ناخن که نمی دانید

نکات کاشت ناخن که نمی دانید

کاشت ناخن چیست؟

ناخن، یکی از اعضای بدن می باشد که تاثیر بسیاری روی زیبایی و جذابیت بانوان دارد. از آنجایی که این عضو کمی بی روح است می توان با خلاقیت یا استفاده از هنرهای مختلف آن را تغییر داد و زیبایی زیادی به آن هدیه داد. این کار علاوه بر حس خوب برای خودتان، زیبایی دستانتان را دوچندان می کند. یکی از جدیدترین روش هایی که برای زیبایی ناخن ها استفاده می شود، کاشت ناخن است. کاشت ناخن را می توان با روش های متفاوتی انجام داد.این کار همواره نیازمند لوازم و تجهیزات مخصوص به خود است که برای اطلاع از آنها میتوانید مقاله‌ی آشنایی با لوازم کاشت ناخن را مطالعه کنید

بسیاری از خانم ها از ظاهر یا کیفیت ناخن های خود راضی نبوده و نمی توانند با خیالی آسوده ناخن های خود را بلند کنند چراکه مقاومت آن ها بسیار پایین بوده و شکننده هستند. این افراد همیشه دنبال روش هایی برای زیباسازی ناخن هایشان هستند تا جذابیت آن ها را افزایش دهد.

عموما بسیاری از خانم ها برای جذابیت و زیبایی انگشت ها و دست ها از این روش استفاده کرده اما برخی از افراد نیز از این روش برای ترک عادت بد جویدن ناخن استفاده می کنند. کاشت ناخن انواع مختلفی در سالن زیبایی دارد که افراد می توانند با توجه به سلیقه یا بودجه ای که دارند یکی از این روش هارا انتخاب کنند.

برای انجام این روش ها باید به مراکز آرایشی که معتبر هستند مراجعه کنید چراکه تجربه ی بالایی در این زمینه داشته و کارتان را به درستی و با کیفیت و بهداشت انجام می دهند. حتما می دانید انجام غیر استاندارد آن ممکن است مشکلات متعددی را برایتان به وجود آورد.

کاشت ناخن

ابزار کاشت ناخن

حتما می دانید برای کاشت ناخن از ابزار های مختلفی استفاده می شود که انتخاب درست این ابزارها با کیفیت مناسب نتیجه ی مطلوبی به دنبال خواهد داشت. به این منظور برای انتخاب ابزارهای کاشت ناخن بهتر است نکاتی را درنظر داشته باشید.

سرسوهان مانیکور

برای کاشت ناحن با روشی اصولی از اولین ابزاری که استفاده می شود سرسوهان مانیکور است. سرسوهان مانیکور در زیرسازی و برداشتن کوتیکول ها از روی سطح ناخن ها استفاده می شود. سرسوهان های مانیکور انواع مختلفی دارند.

پس برای بهترین انتخاب، بهتر است آنها را امتحان کرده و سرسوهانی را انتخاب کنید که کارکردن با آن برای شما بسیار راحت تر بوده و با این کار قطعا بهترین نتیجه را خواهید گرفت. انتخاب سرسوهان مانیکوری که مناسب خودتان باشد، سرعت و کیفیت مرحله زیرسازی در کاشت ناخن را افزایش می دهد. که یکی از ترفند های کاشت ناخن به حساب می آید.

پیشنهاد خرید

ورد فیمس پرنس آلبرت پینک (Prince Albert Pink)

350,000 تومان350,000 تومانخرید کنید
سر سوهان مخروطی کاشت ناخن

نیپر

یکی از مهمترین ابزارهای کاشت ناخن نیپر می باشد. اگر قصد خرید نیپر را دارید سعی کنید با کیفیت ترین مدل ها را انتخاب کرده و نگران هزینه ی آن نباشید.

نیپپرهایی که کیفیت پایینی داشته و ارزان هستند کارایی لازم را نداشته و در نهایت ممکن است باعث ایجاد زخم اطراف ناخن شوند یا می توانند پوسته هایی در اطراف ناخن به جا بگذارند که ظاهر بدی به ناخن هایتان می دهند. تیز بودن نیپر نیز در کاشت ناخن اهمیت دارد.

نیپرهایی که سر کوچکی دارند کارایی بیشتری در مانیکور داشته و برای سهولت در استفاده، حتما دسته فنری داشته باشند. نگهداری از نیپر نیز بسیار مهم است، باید مراقب باشید که سر نیپر ضربه ای نخورد و یا از نیپری که برای کار مانیکور استفاده می کنید، دیگر برای برداشتن نگین از روی ناخن هایتان یا بریدن چیزی استفاده نکنید.

قلم کاشت ناخن

قلم کاشت ناخن اکریلیک در دو نوع وان بال (اشکی) و تخت در بازار موجود می باشد. هر کدام از قلم ها خصوصیات خود را داشته اما یکی از ترفند های مهم کاشت ناخن این است که باید بدانید اصولا کار با قلم وان بال سریعتر از قلم تخت است.

نوجه کنید که بهتر است با هر دو قلم تمرین کنید و سپس قلمی را انتخاب کنید که کار با آن برای شما راحت تر بوده و با کمک آن مواد گذاری سریع تر و بهتر انجام می شود.

سرسوهان الماسه

سرسوهان الماسه در جنس های مختلفی در بازار موجود می باشند. برای انتخاب نوع مناسب سرسوهان الماسه می توانید از تجربه دیگران هم استفاده کنید چراکه فقط کیفیت در این نوع از ابزارهای کاشت ناخن مهم می باشد.

اما به طور کلی سرسوهان باید مقاومت زیادی داشته باشد و همچنین بافت الماسه باید طوری باشد که توانایی تراش مداد را به راحتی داشته باشد.

دستگاه UV

یکی از دستگاه هایی که نقش مهمی در کاشت ناخن با ژل و ژلیش دارد دستگاه UV است. می توانید از این دستگاه با لامپ  LED برای سرعت بخشیدن به کار و افزایش کیفیت کاشت ناخن استفاده کنید.

این دستگاه ها به خشک کردن مواد ژل سرعت می بخشند و زمان کمتری برای این کار استفاده می شود. از دیگر مزیت های این دستگاه این است که لایه های زیری، خمیری نمی مانند.

دستگاه يو وی مدل BQ5T کاشت ناخن

ضد قارچ و پرایمر

دو ماده مهم در کاشت ناخن ضد قارچ و پرایمر هستند، این دو ماده را باید به صورت جدا استفاده کنید. برخی پرایمر ها که ضد قارچ دارند به تنهایی برای محافظت از ناخن ها در برابر قارچ ناخن کافی نیستند. از پرایمر های اسید نیز استفاده نکنید، این پرایمر ها سوزش هایی در پوست اطراف ناخن ایجاد می کنند و ممکن است حساسیت های پوستی نیز ایجاد کنند.

استفاده از پرایمر نکته مهمی در کاشت ناخن می باشد، برای فراموش نکردن پرایمر می توانید ظرف پرایمر را کنار ظرف های دیگر مثل لیکوید قرار دهید تا  هنگام مواد گذاری در دید شما باشند.

ژل

یک ناخن کار باید انواع ژل ها را بشناسد و بداند در کدام کاشت ناخن باید از هارد ژل استفاده کرد و یا سافت ژل برای کدا کاشت ها مناسب تر می باشد. با شناخت ژل ها و نحوه کار با آن ها کیفیت کاشت ناخن بیشتر می شود.

در نهایت برای یک کاشت ناخن با کیفیت استفاده از ابزارها و مواد کاشت آن بسیار اهمیت دارد. برای خرید بهترین و با کیفیت ترین ابزارها با قیمتی مقرون به صرفه می توانید از فروشگاه ما دیدن فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *