بلاگ, تتو

سوزن تاتو از کجا بخریم؟

سوزن تاتو

مقدمه

امروزه تاتو زدن به یکی از محبوب‌ترین کارها بین جوانان تبدیل شده است علت آن هم الگو برداری از بازیگران و خوانندگان است ؛ البته افراد میان‌سال نیز به سمت این کار می‌روند اما درصد کمتری نسبت به جوانان دارند.

تتو آرتیست، هنرمندی است که با استفاده از ابزارهای مخصوص روی پوست قسمت‌های مختلف بدن افراد طرح‌هایی را ثبت می‌کند. این نقش‌ها همیشگی بوده و با استفاده از هیچ‌گونه شوینده‌ای پاک نمی‌شوند؛ البته باید به این نکته توجه کنید که هر چند ماه یکبار باید برای ترمیم رنگ‌های این طرح‌ها به تتو آرتیست خود مراجعه نمایید تا از پاک شدن طرح جلوگیری کنید.

این طرح‌ها چیزی بالاتر از نقاشی بوده و بسیار زیبا و خاص هستند. اما تتو زدن بدون ابزار و وسایل مخصوص امکان پذیر نمی‌باشد. هنرمند تتو با استفاده از سوزن‌های مخصوصی که کمی در پوست فرو می‌روند این طرح‌ها را روی پوست افراد ثبت می‌کنند. اگر به تازگی تاتو زدن را شروع کرده‌اید و می‌خواهید به یک تتو آرتیست موفق در این حوزه تبدیل شوید باید با انواع سوزن تاتو و کاربرد هر یک آشنا باشید.

پس با ما همراه باشید تا در این مقاله به بررسی جامع انواع سوزن تتو بپردازیم. همچنین شما دوستان عزیز می‌توانید خرید سوزن تاتو خود را از  فروشگاه رخ سازان با بهترین قیمت و کیفیت انجام دهید. توجه داشته باشید که تمامی محصولات فروشگاه رخ سازان اورجینال بوده و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند.

شما عزیزان می‌توانید انواع مختلف سوزن تتو را در این فروشگاه پیدا کرده و نسبت به نیاز خود هر مدل را که لازم دارید خریداری نمایید. پس تا انتها همراه ما باشید؛ مطالبی که در ادامه قصد بررسی آن‌ها را داریم برای شما دوستان عزیز مفید خواهد بود.

سوزن تاتو

سوزن تاتو چیست؟

سوزن تتو مهم‌ترین ابزارهایی است که یک تتو آرتیست باید به آن مجهز باشد. این سوزن انواع مدل‌های مختلفی داشته و با استفاده از آن می‌توان طرح‌های مختلفی روی قسمت‌های مختلف پوست بدن ثبت کرد. این سوزن با سرعت بسیار زیادی به بالا و پایین حرکت کرده و ضربه‌های متعددی به پوست وارد می‌کند. در هر کدام از این ضربه‌ها سوزن به اندازه کمی وارد پوست شده و مقداری جوهر را روی آن جای می‌گذارد. این گونه است که طرح‌های مختلف با استفاده از سوزن تتو قابل ثبت هستند.

آشنایی با سوزن تتو

کدوم سوزن مناسب کار من است؟

اگر به دنبال خرید اینترنتی سوزن تاتو هستید ابتدا باید با انواع سوزن تتو آشنا شوید. سوزن تتو مدل‌های مختلفی دارد که هر کدام از مدل‌های آن کاربردهای جداگانه و خاصی برای ثبت کردن طرح‌ها دارند.

اگر میخواهید به طور کامل با انواع سوزن تاتو آشنا شوید بهتر است ابتدا مقاله ی انواع سوزن تاتو را بشناسیم را مطالعه کنید و پس از آن شما باید با این مدل‌ها آشنا باشید و بدانید که هر کدام چگونه کار می‌کنند تا به یک تتو آرتیست حرفه‌ای تبدیل شوید. انواع مدل‌های سوزن تاتو که باید با آنها آشنا باشید شامل موارد زیر می‌باشند:

معرفی سوزن تتو

1.    سوزن تتو گرد (R)

یکی از پرکاربردترین مدل‌های سوزن تتو مدل گرد یا همان Round آن می‌باشد. سوزن تاتو R در واقع دسته‌ای از سوزن‌ها می‌باشد که مدل‌های مختلفی را در زیر مجموعه خود دارد. هر کدام از مدل‌های سوزن R جزو پرکاربردترین مدل‌های سوزن تتو هستند.

این سوزن‌ها تأثیر زیادی روی زیبایی تتو فرد داشته و با کمک آن‌ها می‌توان طرح‌های زیبا و مختلفی را ایجاد کرد. انواع مدل‌های سوزن تاتو گرد شامل مدل‌های خط کش و سایه زن هستند که در ادامه این مدل‌ها را بررسی خواهیم کرد.

2.    سوزن گرد خط کش یا خط گیری (RL)

از مدل‌های سوزن گرد می‌توان به مدل خط کش اشاره کرد. با استفاده از سوزن گرد خط گیر می‌توان طرح‌های مختلفی مانند خطوط صاف و منحنی، نوشته‌ها و… را روی پوست طراحی کرد. این نوع سوزن تاتو مدل‌های متنوعی دارد که این مدل‌ها نسبت به سایز سری سوزن نسبت به هم متفاوت هستند.

سایزهای این سوزن از عدد 1 شروع شده و به ترتیب اعداد فرد به آن اضافه می‌شود. در واقع هر چه این سایز بزرگ‌تر شود، ضخامت خطوط نیز بیشتر خواهد شد. از انواع مدل‌های این سوزن می‌توان به مدل RLXT اشاره کرد که برای فضاهای کم و ایجاد خطوط نازک کاربرد دارد. در مقابل این مدل، مدل RLXP وجود دارد که ضخامت آن بسیار کمتر بوده و برای خطوط حساس و ریز استفاده می‌شود.

3.    سوزن گرد سایه زن (RS)

نوع دیگری از سوزن تاتو گرد، سوزن‌های گرد سایه زن هستند. این سوزن‌ها از کاربردهای بسیاری برای تتو آرتیست دارند. در واقع کاربرد سوزن‌های گرد سایه زن نسبت به مدل‌های خط زن متفاوت است. با سوزن تتو خط زن باید خط‌ها و نوشته‌ها را طراحی کرد.

این در حالی است که با سوزن تتو سایه زن تنها می‌توان بخش‌های مختلف را رنگ زده یا سایه‌هایی را به آن اضافه کرد. در سوزن‌های سایه زن برخلاف سوزن‌های خط گیری، فاصله پین‌ها از هم زیاد بوده و همین امر موجب تفاوت در کاربردهایشان شده است.

4.    سوزن تاتو تخت یا فلت (F)

در کنار سوزن‌های گرد نوع دیگری از سوزن تاتو وجود دارد که به سوزن‌های تخت یا فلت (Flat) معروف هستند. سوزن‌های فلت یکی از کاربردی‌ترین مدل‌های سوزن تتو هستند. به‌طوری‌که شاید فیلم‌های طراحی با این سوزن‌ها را بسیار در شبکه‌های اجتماعی دیده باشید. تفاوتی که سوزن‌های تخت با سوزن‌های گرد دارند این است که سوزن‌های تخت به صورت مستقیم به یک میله متصل می‌شوند و همین موضوع باعث شده تا برای سایه زدن بهترین گزینه باشند. پس اگر تتو آرتیست تازه کاری هستید که به دنبال بهترین سوزن‌ها برای سایه زنی می‌گردد، باید از سوزن‌های تخت برای این کار استفاده کنید. انواع مدل‌های سوزن فلت شامل موارد زیر می‌باشند:

5.    سوزن مگنوم

یکی از مدل‌های سوزن تخت سوزن تتو مگنوم است. در این سوزن‌ها که قابلیت نگهداری مقدار جوهر زیادی را دارند، دو ردیف پین وجود دارد. قابلیت نگهداری حجم زیادی از جوهر به دلیل تعداد بالای پین‌های آن می‌باشد که باعث شده کاربردی فوق‌العاده برای رنگ زدن قسمت‌های بزرگ داشته باشد. همچنین به دلیل قدرت بالای این سوزن تنها یکبار نیاز به سایه یا رنگ زنی خواهید داشت.

این امر باعث شده تا آسیب کمتری به پوست برسد و حجم کمتری از ضربات را تحمل کند. تعداد پین‌ها در سوزن مگنوم از 5 پین شروع می‌شود. این سوزن تتو به سه دسته M1، M2 و RM تقسیم می‌شود که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را به همراه کاربردهای خاص دارند.

6.    سوزن M1

از مدل‌هایی که سوزن تتو مگنوم دارا می‌باشد می‌توان به مدل M1 اشاره کرد. این مدل سوزن‌ها مدل‌های مختلفی دارند که این مدل‌ها نسبت به تعداد پین با یکدیگر متفاوت هستند. کمترین تعداد پین در این مدل 5 عدد بوده و به ترتیب اعداد فرد به این تعداد اضافه می‌شود. سوزن تتو مگنوم M1 مدلی از سوزن می‌باشد که برای سایه زدن و پرکردن رنگ محدوده‌های بزرگ کاربرد دارد. در این مدل هر چه تعداد پین‌ها کمتر باشد، میزان رنگ اضافه شده کمتر خواهد بود.

7.    سوزن M2

مدلی دیگر از سوزن تاتو وجود دارد که در دسته بندی سوزن‌های فلت و مگنوم قرار گرفته است. این مدل سوزن M2 نام دارد. این سوزن‌ها نیز برای پر کردن رنگ و سایه زدن قسمت‌های مختلف کاربرد دارند. در مدل M2 سوزن‌های مگنوم فاصله پین‌ها کمتر از پین‌های سوزن M1 است و همین موضوع باعث شده تا طرح‌های متفاوت‌تری بتوان با این سوزن طراحی کرد

8.    سوزن RM یا CM

و اما آخرین مدل از سوزن تاتو که در دسته سوزن‌های مگنوم فلت قرار می‌گیرد سوزن تتو RM نام دارد. سوزن RM سری و پین‌های متفاوتی نسبت به دیگر مدل‌های سوزن مگنوم دارد. پین‌هایی که روی این سوزن قرار گرفته است در ارتفاع‌های متفاوتی نسبت به یکدیگر قرار گرفته‌اند و این موضوع موجب شده تا ترتیب آن‌ها شکلی انحنایی و U شکل به خود بگیرد. ارتفاع پین‌های میانی و وسطی این سوزن ارتفاع بیشتری نسبت به پین‌های کناری داشته و همین موضوع باعث شده کاربردهای خاصی برای این نوع سوزن تتو ایجاد شود.

نکات مهم که قبل خرید باید بدانید

اگر قصد خرید انواع مدل‌های سوزن تتو را دارید باید قبل از خرید اینترنتی سوزن تاتو به نکات مهمی توجه کنید. این سوزن‌ها معیارهای مختلفی دارند که در کیفیت و نوع آن‌ها موثق است؛ به همین دلیل معیارهایی که در ادامه بررسی می‌کنیم را حتماً قبل از مراجعه به فروشگاه خرید سوزن تاتو بررسی کنید تا بدانید کدام مدل‌ها برای شما دوستان عزیز مناسب هستند. این معیارها عبارت‌اند از:

خرید انواع سوزن تتو

1.    برند سازنده

یکی از مولفه‌های مهمی که قبل از خرید انواع سوزن تاتو باید بررسی کنید برند تولید کننده سوزن می‌باشد. سوزن تتو توسط شرکت‌های زیادی تولید می‌شود و این موضوع به دلیل تقاضای زیادی است که از این سوزن در بازار وجود دارد.

به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم تنها محصولات برند معتبر را خریداری کنید. هر چه برند معتبرتر باشد، کیفیت نهایی محصول بهتر بوده و قیمت مناسب‌تری خواهد داشت. شما می‌توانید انواع سوزن تتو برندهای معتبر را فروشگاه خرید سوزن تاتو یعنی رخ سازان با قیمتی مناسب و گارانتی‌های معتبر خریداری کنید.

2.    قیمت

مؤلفه دیگری که برای خرید انواع سوزن تتو باید مورد بررسی قرار دهید قیمت سوزن می‌باشد. این سوزن‌ها مدل‌های مختلفی دارند که هر کدام نسبت به شکل و ظاهر کاربردهای خاصی را به شما ارائه می‌دهند. همچنین این مدل‌ها توسط شرکت‌های مختلفی تولید می‌شوند که موجب شده تنوع قیمت زیادی در بازار ایجاد شود. شما نباید صرفاً دنبال خرید سوزن‌های گران‌تر باشید. قیمت بیشتر نشان دهنده کیفیت بالاتر سوزن نخواهد بود. برخی سوزن‌هایی که کیفیت بسیار بالایی دارند در قیمت‌هایی مناسب عرضه می‌شوند.

3.    نوع و مدل سوزن

یکی از مشکلاتی که بسیاری از تتو آرتیست‌های تازه کار به آن دچار می‌شوند شناخت ناکافی از انواع مدل‌های سوزن تاتو می‌باشد. همان‌طور که در این مقاله مشاهده کردید مدل‌های زیادی از سوزن تتو وجود دارد که تنها بخش کوچکی از این مدل‌ها را بررسی کردیم.

این مدل‌ها هر کدام کاربردهای خاص خود را داشتند و به همین دلیل موقع خرید باید بسیار دقت کنید. اول مشخص کنید که چه کاربردهایی از سوزن مد نظر نیاز دارید؛ سپس با دانشی که در این مقاله کسب کردید مدل‌های مختلف و مناسب خود را بخرید.

4.    کیفیت ساخت

و اما آخرین و مهم‌ترین مؤلفه‌ای که باید زمان خرید سوزن تتو بررسی کنید کیفیت ساخت تتو می‌باشد. منظور ما از کیفیت طول عمر تتو یا متریال آن نیست؛ درست است که این موارد اهمیت بالایی دارند اما چیز دیگری که بسیار مهم است کیفیت ساخت سوزن می‌باشد.

برخی از مدل‌های سوزن تاتو که ممکن است توسط برندهای ارزان قیمت ساخته شده باشند دارای پین‌های خم شده یا انحنا دار هستند. استفاده از سوزن‌هایی که پین‌های نا مرتب دارند می‌تواند به پوست افراد آسیب زده و مشکلات زیادی را به وجود بیاورد.

معرفی فروشگاه رخ سازان

آیا به دنبال خرید اینترنتی سوزن تاتو هستید؟ پیشنهاد ما فروشگاه رخ سازان به شما است. یکی از برترین فروشگاه‌های ابزارآلات و تجهیزات تتو، فروشگاه رخ سازان می‌باشد که محصولات بسیار متنوعی را برای شما قرار داده است.

این فروشگاه توسط برترین متخصصان در این حوزه راه اندازی شده و باکیفیت‌ترین محصولات در آن قرار گرفته است. با گشتن در فروشگاه خرید سوزن تاتو رخ سازان قادر به پیدا کردن انواع مدل‌های سوزن تتو از انواع برندها هستید که با قیمتی فوق‌العاده مناسب به شما ارائه داده شده‌اند.

فروشگاه رخ سازان

سخن پایانی

اگر قصد دارید که به یک تتو آرتیست حرفه‌ای تبدیل شوید، باید ابتدا از انواع مدل‌های سوزن تاتو شناخت کافی پیدا کنید. به همین منظور ما این مقاله را نگارش کردیم و برای شما عزیزان در سایت خود قرار دادیم تا شما دوستان را به طور کامل با این سوزن‌ها آشنا کنیم.

سوزن تتو مهم‌ترین ابزاری است که یک تتو آرتیست به آن نیاز دارد. این سوزن دارای مدل‌های مختلفی است که هر کدام کاربردهای خاص خود را داشته و توانایی تزریق رنگ به اشکال مختلفی را دارند، در این مقاله شما را با انواع مدل‌های سوزن تتو آشنا کردیم.

حال می‌توانید با مراجعه به فروشگاه فروش سوزن تاتو رخ سازان، به خرید اینترنتی سوزن تاتو بپردازید. توجه داشته باشید که رعایت کردن نکات مهمی که در رابطه با خرید سوزن تتو بررسی کردیم، اهمیت بالایی دارد و می‌تواند روی کیفیت کار شما موثر باشد.

شما عزیزان می‌توانید با خیالی راحت خرید خود را از سایت رخ سازان انجام دهید؛ زیرا تمامی محصولات این سایت ارجینال بوده و این موضوع این اطمینان را به شما می‌دهد که تمامی این سوزن‌ها از کیفیت بالایی برخوردار هستندو می‌توانند به طور کامل و به خوبی تمامی نیازهای شما را برطرف کند. امید است مطالب این مقاله برای شما عزیزان مفید بوده باشد و در خرید سوزن تتو مناسب کارتان کمکتان بکند.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم از مقالات دیگر سایت رخ سازان نیز دیدن فرمایید؛ زیرا مطالب این مقالات می‌توانند اطلاعات شما را در این حوزه افزایش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *