تتو, بلاگ

با رنگ تاتو خشک شده چه کنیم؟

رنگ تاتو خشک شده

تتو از اموری محبوب و پر متقاضی است که بسیاری از افراد امروزه به سمت آن می‌روند. می‌توانید به کمک تتو طرح‌های مختلفی را روی بدن خود طراحی کنید. اما اصلی‌ترین کاربرد تتو که امروزه نیز پیشرفت چشمگیری داشته است استفاده از آن برای پیگمنتیشن ابرو و ترمیم خط لب است. شما می‌توانید با استفاده از رنگ تتو ابروی کم‌پشت خود را پر پشت کرده و زیبایی را به آن باز گردانید.

اما یکی از مهم‌ترین نکاتی که در این رابطه وجود دارد این است که ممکن است پس از مدتی رنگ تتو خشک شود. عوارض رنگ تاتو تاریخ گذشته بسیار بوده و در صورتی که به شکل طبیعی رنگ تاتو خشک شود نمی‌توان از آن استفاده کرد؛ اما نیازی نیست نگران باشید.

در صورتی که رنگ تتو خشک شد می‌توانید از رقیق کننده رنگ تتو استفاده کنید. زمان خرید رنگ تتو حتما به خرید یک رقیق کننده هم فکر کنید که در صورت رخ‌دادن چنین مشکلاتی بتوانید دوباره از رنگ تتو استفاده کنید. در این مقاله آموزشی به نکات مهمی در رابطه با رقیق کننده رنگ تتو خواهیم پرداخت.

رنگ تاتو خشک شده

رقیق کننده رنگ تاتو یا سولوشن چیست؟

یکی از بهترین روش‌های فوق‌العاده مؤثری که می‌تواند در رقیق‌شدن رنگ تتو تأثیر زیادی داشته باشد استفاده از رقیق کننده رنگ تاتو یا همان سولوشن است. سولوشن ماده‌ای است شیمیایی که با اضافه‌کردن قطراتی از آن به رنگ تتو خشک شده، ساختار رنگ کمی رقیق شده و استفاده از آن دوباره ممکن می‌شود.

در واقع استفاده از سولوشن تاتو به‌جای استفاده از آب مقطر بسیار مفیدتر و بهتر است. با کمک سولوشن تاتو علاوه بر ازبین‌نرفتن ساختار رنگ، به یکدست شدن و راحت‌تر شدن استفاده از رنگ تتو نیز کمک خواهید کرد. از طرف دیگر می‌توانید از رقیق کننده رنگ تتو برای کم‌رنگ کردن رنگ تتو و استفاده از آن در سایه زنی بهره بگیرید.

نحوه رقیق کردن رنگ تاتو

شما عزیزان می‌توانید با استفاده از روش‌های مختلفی رنگ تتو خشک شده یا سفت را رقیق کنید. رقیق کردن رنگ تتو علاوه بر نرم کردن آن موجب کم‌رنگ‌شدن و تغییر تناژ رنگ می‌شود که می‌تواند برای تتو آرتیست کاربردی باشد. بسیاری از تتو آرتیست‌ها یا پیگمنتر ها با استفاده از آب مقطر رنگ تتو را رقیق می‌کنند.

اما این کار ساختار رنگ تاتو را به‌هم‌ریخته و یک‌دست بودن آن زمان اعمال روی پوست را از بین می‌برد. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود از سولوشن تاتو برای این کار کمک بگیرید.

رقیق کننده رنگ تاتو وردفیمس

برندهای مختلفی در سطح دنیا وجود دارد که سولوشن تاتو یا همان رقیق کننده رنگ تاتو را تولید می‌کنند. یکی از بهترین این برندها شرکت وردفیمس است. وردفیمس یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان رنگ تتو بوده و توانسته با استفاده از روش‌های خاص، باکیفیت‌ترین رنگ‌ها را تولید و روانه بازار کند.

رقیق‌کننده‌ای که توسط شرکت وردفیمس تولید شده کیفیت فوق‌العاده‌ای داشته و معمولاً در حجم 120 میلی‌لیتری ارائه می‌شود. می‌توانید به کمک این سولوشن علاوه بر تثبیت رنگ تتو، از آن برای سایه زنی بهتر نیز کمک بگیرید.

آموزش استفاده از سولوشن تاتو

برای این که بتوانید از رقیق کننده رنگ تاتو یا همان سولوشن تاتو استفاده کنید باید نکات مهمی را در نظر بگیرید. این کار بسیار ساده و راحت بوده و در صورتی که قدم‌به‌قدم آن را بادقت انجام دهید مشکلی برای رنگ تاتو شما پیش نخواهد آمد.

برای این کار ابتدا کمی رنگ تتو خشک شده را درون انگشتری رنگ تتو ریخته و سپس تعدادی قطره از سولوشن تاتو را به آن اضافه کنید. سپس با ترکیب این مواد با استفاده از فی براش رنگ را غلیظ و نرم کنید. توجه داشته باشید که هر چه بیشتر از سولوشن استفاده کنید رنگ رقیق‌تر و رنگ آن نیز کم‌رنگ‌تر می‌شود.

نحوه استفاده از سولوشن تاتو

معرفی بهترین برندهای محلول رقیق کننده رنگ تاتو

همان‌طور که می‌دانید محبوبیت مدل‌های مختلف رنگ تتو بسیار بالا است. شما می‌توانید به عنوان یک تتو آرتیست حرفه ای از مدل‌های مختلف رنگ تتو استفاده کنید؛ اما اگر این مدل‌ها خشک شدند چه؟

اگر می‌خواهید از رقیق کننده رنگ تاتو یا همان سولوشن تاتو برای رقیق کردن رنگ تتو خود استفاده کنید باید از بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات استفاده کنید. باکیفیت‌ترین این محصولات توسط شرکت‌های معتبر تولید شده‌اند. شرکت‌های وردفیمس، اینتنز و چیک از بهترین تولیدکنندگان رنگ تتو باکیفیت هستند.

محلول رقیق کننده رنگ (سولوشن) اینتنز

محلول رقیق کننده رنگ تاتو اینتز را می‌توان یکی از پرفروش‌ترین و خاص‌ترین مدل‌های سولوشن تاتو نام‌گذاری کرد. این محصول فوق‌العاده توانسته محبوبیت‌های زیادی را در سرتاسر دنیا کسب کند. کیفیت تولید فوق‌العاده آن موجب شده تا به رقیق‌شدن یک‌دست و هم‌زمان رنگ کمک کرده و یک‌رنگ حرفه ای را به شما تحویل دهد.

در سولوشن برند اینتنز از مواد طبیعی مانند نارون کوهی، گلیسیرین و آب مقطر استفاده شده است. می‌توانید با قیمتی مناسب این محصول را خریداری کرده و در راستای رقیق کردن رنگ تتو خود از آن بهره بگیرید.

محلول رقیق کننده رنگ (سولوشن) چیک

یکی دیگر از محصولات فوق‌العاده کاربردی و مهمی که در بین انواع مدل‌های رقیق کننده رنگ تاتو وجود دارد، سولوشن تاتو چیک است. برند چیک همانند برندهای اینتنز و وردفیمس از برندهای مشهور و موفق تولیدکننده سولوشن تاتو است.

این برند با استفاده از متخصصین حرفه ای سولوشن‌های باکیفیت و خاصی را تولید کرده که حتی چند قطره کوچک از آن‌ها نیز می‌تواند موجب رقیق‌شدن رنگ تاتو شما شود. این محلول در ظرف 25 میلی‌لیتری ارائه شده و می‌تواند به عنوان یک تثبیت‌کننده رنگ تتو باکیفیت نیز عمل کند.

محلول رقیق کننده رنگ

رقیق کننده جوهر جامد

Solid Ink یا همان جوهر جامد نوعی رنگ تتو است که به صورت جامد تولید و در دسترس تتو آرتیست‌ها قرار می‌گیرد. این جوهرها را می‌توانید با استفاده از رقیق کننده رنگ تتو نرم و آماده استفاده کنید. جوهر جامد حجم بالایی داشته و به دلیل عدم وجود مواد افزودنی و حجم دهنده در آن ارزش خرید این جوهر بالا است. شما می‌توانید با خرید سولوشن تاتو و استفاده از آن برای رقیق کردن این رنگ باعث نرم‌شدن جوهر شده و به هر غلظتی که می‌خواهید از ان استفاده کنید.

آیا ماندگاری تاتو با سولوشن تاتو بیشتر خواهد شد؟

تتو آرتیست‌هایی که به دنبال خرید سولوشن تاتو هستند این سوال برایشان پیش میاید که آیا استفاده از رقیق کننده رنگ تاتو موجب افزایش ماندگاری رنگ تتو می‌شود یا نه؟ اگر به ساختار رنگ تتو معمولی توجه کنید می‌بیند که این رنگ‌ها ماندگاری آن‌چنان بالایی ندارند.

اما با استفاده از سولوشن تاتو می‌توانید ماندگاری آن‌ها را بیشتر کنید. در واقع یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که درون سولوشن تاتو وجود دارد تثبیت‌کردن رنگ تتو است. کافی است چند قطره از رقیق کننده رنگ تاتو را درون این رنگ‌ها ریخته و آن‌ها را با هم مخلوط کنید.

ماندگاری تاتو با سولوشن

سخن پایانی

مهم‌ترین چیزی که برای یک تتو آرتیست وجود دارد رنگ تتو است. تتو آرتیست می‌تواند با استفاده از رنگ‌های مختلف تتو نقش‌های مختلفی را روی بدن طراحی کرده یا به پیگمنتیشن ابرو بپردازد. مشکل خشک‌شدن رنگ تتو یکی از مشکلاتی که است که ممکن است با باز گذاشتن درب رنگ تتو رخ بدهد.

شما می‌توانید با استفاده از رقیق کننده رنگ تاتو که آن را با نام سولوشن تاتو نیز می‌شناسند رنگ تتو را رقیق کرده و در تناژی که می‌خواهید استفاده کنید. توجه داشته باشید که این محلول برای رنگ‌های تاریخ گذشته کاربرد ندارد. عوارض رنگ تاتو تاریخ گذشته موجب آسیب به ابرو و پوست‌های شما می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *